آشنایی کامل با دوربین فلتی ماژولار

 

یکی از اختراعات بزرگ در دهه های گذشته، قطعا اختراع دوربین بوده است. همان طور که می دانید، ثبت وقایع مختلف در زمانی که ما در یک مکان حضور نداریم، مزیت های زیادی را به همراه دارد. تصور بسیاری از افراد از کلمه دوربین، تنها دوربین های تلفن همراه و دوربین های مداربسته است. نیاز است که بدانید، امروزه دوربین ها از دنیای وسیع تری بهره مند شده اند و همین مسئله در افزایش محبوبیت آن ها نقش موثری را داشته است. یکی از جدیدترین دوربین های ارائه شده به بازار در چند سال گذشته، دوربین فلتی بوده است. دوربین های فلتی به عنوان نسخه بسیار کوچکی از دوربین های عادی به شمار می روند که کاربرد های وسیعی را دارند. این محصولات متقاضیان خرید بسیار زیادی را به خود اختصاص داده اند.

در سال های گذشته مراکز و مجموعه های زیادی در سراسر کشور ایران اقدام به فروش انواع دوربین از جمله دوربین فلتی ماژولار مخفی کرده اند. برخی از این مجموعه ها توانسته اند بر اساس تجربه های مختلف خود در این زمینه، رضایت بیشتری را از خریداران به دست آورند. این مراکز با موجود کردن این دوربین کوچک در مدل های مختلف و گوناگون، موجب راحت تر شدن فرآیند خرید از سوی خریداران شده اند. با وجود شرایط ذکر شده، پیشنهاد می کنیم تا متقاضیان دوربین فلتی ماژولار مخفی، اطلاعات مفیدی را در رابطه با این محصولات به دست آورند. در چنین شرایطی خرید انجام شده از سوی شما با درجات کیفی بسیار بالاتری انجام خواهد گرفت.

دوربین فلتی ماژولار مخفی چیست؟

همان طور که می دانید، در دهه های گذشته، امنیت به عنوان یکی از بزرگ ترین دغدغه های انسان در طول زندگی به شمار می رود. اقلام و محصولاتی وجود دارند که می توانند در افزایش امنیت شما و همچنین دارایی های شما، تاثیر زیادی را بگذارند. دوربین فلتی ماژولار از جمله محصولاتی بوده که دغدغه امنیت را به صورت کامل برای تمامی مردم جهان حل کرده است. نیاز است که بدانید، تفاوت عمده این دوربین ها با سایر دوربین هایی که می شناسید، در ابعاد و اندازه است. سایز این دوربین ها به مقداری کوچک بوده که امکان مشاهده آن ها بسیار سخت است. به همین دلیل استفاده از این نوع دوربین ها می تواند در افزایش امنیت یک مجموعه نقش موثری را داشته باشد.

نیاز است که بدانید، مخفی فلتی یا همان ماژولار، اغلب با استفاده از فناوری تحت شبکه ساخته می شوند. فناوری تحت شبکه بدین معناست که دوربین فلتی، تنها از یک واحد تشکیل شده است که در آن حسگر های دوربین، لنز و … وجود داشته و به وسیله یک کابل به بدنه دوربین اتصال می یابد. این واحد از ابعاد بسیار کوچکی بهره مند بوده که توانایی قرار گیری در ابعاد بسیار کوچک را دارد. در برخی از نسخه های تولید شده دوربین کوچک فلتی، محفظه هایی قرار داده شده که محل قرارگیری کارت حافظه SD می باشد. در واقع به وسیله این کارت حافظه می توان به ثبت وقایع پرداخت. توجه داشته باشید که علاوه بر ثبت وقایع با استفاده از این روش، می توانید از روش های دیگری نیز برای ضبط تصاویر استفاده کنید.

شناسایی ویژگی های دوربین کوچک فلتی

قطعا اولین ویژگی دوربین فلتی ماژولار مخفی، نداشتن سیم می باشد. نیاز است که بدانید، این محصول به عنوان یک دوربین بیسیم به شمار می رود. به همین دلیل توانایی های زیادی را برای ضبط وقایع مختلف دارد و گزینه بهتری در مقایسه با دوربین هایی که به وسیله سیم کار می کنند، می باشد. علاوه بر این موضوع، دوربین فلتی بیسیم به عنوان محصولی شناخته شده که قابلیت سفارشی سازی یا همان شخصی سازی را دارد. این موضوع بدین معناست که شما می توانید با توجه به نیاز های خود، اجزا و قطعات به کار رفته در ساخت این دوربین را تعیین کنید. یعنی اگر نیازمند یک لنز بسیار باکیفیت برای این دوربین هستید، می توانید از نوع باکیفیت این محصولات استفاده کنید. همان طور که می دانید، ثبت تصاویر با وضوح بالا از دغدغه های خریداران به شمار می رود. بنابراین شما می توانید این محصول را با ساختار موردنظر خود تهیه کنید. این مسئله موجب رضایت بیشتری از خرید نیز خواهد شد.

مزایای استفاده از دوربین ماژولار

یکی از مسائلی که نیاز است تا در بررسی دوربین فلتی ماژولار مخفی مورد بررسی شما قرار بگیرد، مزیت های مربوط به این محصول می باشد. همان طور که می دانید، در واقع مزایای یک محصول موجب می شوند تا هر فرد علاقه مند به یک محصول شود. اولین ویژگی دوربین فلتی ماژولار مخفی، این مسئله بوده که قابلیت شخصی سازی دارد. شما می توانید در هر زمان اقدام به نصب حسگر ها و پردازشگر های فوق العاده تر در این دوربین بکنید و اصطلاحا کیفیت آن ها را بالاتر ببرید. یکی دیگر از ویژگی های اصلی این محصول، امکان تنظیم دوربین برای مشاهده فضاهای مختلف است. شما می توانید به تنظیم دوربین در شرایط گوناگون بپردازید و فضای موردنظر را به راحتی تماشا کنید.

اگر از فضایی بهره مند هستید که دارای محدودیت های بسیار زیادی است و امکان نصب تمامی دوربین ها وجود ندارد، قطعا دوربین فلتی ماژولار مخفی می تواند گزینه فوق العاده ای برای شما باشد. توجه داشته باشید که دوربین ریز فلتی مناسب تمامی فضا ها بوده و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید آن را در هر نوع مکانی با هر شرایطی نصب کنید. بنابراین اگر دغدغه فضا را دارید، با استفاده از این نوع دوربین نگران این مسئله نباشید. لازم به ذکر است که امکان استفاده از این محصول در تنگ ترین فضا ها نیز وجود دارد. بنابراین اگر قصد دارید تا این محصول را در فضاهای بسیار تنگ و کوچک قرار دهید، مشکلی را نخواهید داشت.

 

امکانات دوربین های فلتی ماژولار

نیاز است که بدانید، امروزه برند های مطرح در سراسر جهان توانسته اند تنوع زیادی از این محصولات را با امکانات گوناگون روانه بازار کنند. در برخی از نسخه های دوربین فلتی ماژولار مخفی، مشاهده شده است که از میکروفون نیز استفاده می شود. بنابراین این محصولات توانایی ضبط صدا را به بهترین شکل ممکن نیز دارند. داشتن باتری لیتیومی و همچنین امکاناتی مانند انتقال تصویر از دیگر مزایای این دوربین می باشد. ضبط فیلم و صدا در حالت دید در شب از دیگر امکانات دوربین های فلتی به شمار می رود. همچنین ساختار این دوربین ها به گونه ای بوده که به دلیل ساختار فوق العاده خود، هیچ گونه علامتی را برای جلب توجه ندارند. کاربری بسیار آسان و همچنین امکان ضبط تصاویر و ویدیو در کارت حافظه از دیگر امکانات فوق العاده این محصولات است.

کاربرد های اصلی دوربین های فلتی چیست؟

یکی از موضوعاتی که باعث شده تا شرکت های مطرحی در سراسر جهان اقدام به تولید دوربین فلتی ماژولار مخفی کنند، این مسئله بوده که این محصولات دارای کاربرد های مختلفی هستند. توجه داشته باشید که این محصول مناسب محیط های بسته می باشد. استفاده از دوربین ریز فلتی در محیط های باز می تواند آسیب های جدی و شدیدی را به دوربین وارد کند. در همین راستا پیشنهاد می کنیم تا قبل از هر چیزی از این محصولات در فضاهای بسته استفاده کنید. انواع مختلف فروشگاه ها و خرده فروشی از جمله مراکزی هستند که نیاز ویژه ای به دوربین فلتی ماژولار مخفی دارند. علاوه بر موارد ذکر شده، هتل ها از دیگر گزینه هایی به شمار می روند که برای استفاده از دوربین ماژولار پیشنهاد می شوند.

نیاز است که بدانید، بسیاری از افراد به دلیل استفاده از دوربین فلتی برای باغ یا منازل، به خرید این محصولات می پردازند. برخی اوقات نیز برای نگهداری از محصولات مختلف، نیاز است تا از دوربین ریز فلتی در یک فضا استفاده شود. بنابراین محدودیتی از بابت قرارگیری این دوربین در فضاهای گوناگون وجود ندارد. با این وجود شما می توانید از دوربین فلتی در هر مکانی استفاده کنید.

ساختار بی نظیر دوربین های فلتی

ابعاد کوچک دوربین های ماژولار

چرا دوربین های ماژولار به عنوان گزینه مناسبی برای خرید شناخته می شود؟

همان طور که گفته شد، این دروبین ها مجهز به جدیدترین فناوری های روز جهان هستند که باعث می شوند تا امنیت یک فضا افزایش یابد. علاوه بر این موضوع، کاربرد های وسیعی برای دوربین فلتی ماژولار مخفی وجود دارد که در افزایش خرید آن تاثیر داشته است. همچنین در صورت خراب شدن این محصول، شما نیاز به تعریف جدید و تعویض IP دوربین نخواهید داشت. شما می توانید به راحتی با سپردن این محصول به مراجع معتبر به تعمیر آن ها بپردازید. نصب بسیار سریع در هر مکانی و همچنین کاربری فوق العاده راحت باعث شده است تا دوربین ریز فلتی ماژولار به عنوان گزینه فوق العاده ای برای خرید به شمار برود.

سخن پایانی

همان طور که متوجه شدید، دوربین فلتی ماژولار مخفی به عنوان نسل جدیدی از محصولات امنیتی به شمار می رود که قابل رویت نیست. داشتن مزایا و امکانات بسیار زیاد این محصولات موجب شده تا فروشگاه های زیادی اقدام به فروش آن ها کنند. در همین راستا پیشنهاد می کنیم تا در حین خرید دوربین کوچک فلتی به مسائل مختلفی در حین خرید آن ها توجه داشته باشید. مراکز فروشنده معتبر با موجود کردن انواع این محصول مانند دوربین فلتی ۸ و ۱۰مگاپیکسلی تاثیر مستقیمی را در راحت تر شدن خرید شما می گذارند. شما میتوانید مدل های s06  – s08 – s09‌ را در لیست محصولات وب سایت مینی دی وی پرو مشاهده کنید که هرکدام دارای ویژگی منحصر به فرد خود است.


منتشر شده

در

, ,

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *