گزارش: اولین گوشی تاشو اپل می تواند یک آیپد با تولید در مقیاس کوچک باشد که در پایان سال 2024 آغاز می شود

Apple's First Foldable Could Be an iPad With Small-Scale Production Said to Begin End of 2024: Report

به گزارش نیوز ست و به نقل از گادگتس366 اپل که مدت‌هاست از محصولات تاشو دوری می‌کرد، ممکن است به زودی به این بخش ملحق شود. گزارش‌های قبلی درباره آی‌پد تاشو به جای آیفون تاشو روشن می‌کردند، اما اینها عمدتاً توسط تحلیل‌گران مشهور حدس می‌زدند. به نظر می رسد، اکنون شواهد بیشتری در این زمینه وجود دارد که منبعی ادعا می کند که یک آیپد تاشو سال آینده تولید خواهد شد و حتی احتمالاً سال آینده به فروش خواهد رسید. ممکن است سامسونگ در چند سال گذشته شروع خوبی با گوشی‌های تاشو داشته باشد، اما به نظر می‌رسد اپل بخش دیگری را هدف قرار داده است که کاملاً براساس آخرین داده‌ها باشد.

اخیراً پس از تسلط سامسونگ در همان سال‌ها، بیشتر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند به تدریج علاقه خود را به دسته گوشی‌های هوشمند تاشو نشان داده‌اند. سامسونگ تنها برند گوشی هوشمندی است که سال به سال خط تولید تاشو خود را در هند معرفی و عرضه کرده است. تنها در پایان سال گذشته و اوایل سال جاری است، جایی که بازیکنان بیشتری مانند موتورولا و اوپو وارد این فضا شده‌اند، و وان پلاس تنها برندی است که پس از عرضه Phantom V Fold Tecno در اوایل سال جاری، یک دستگاه تاشو افقی با اندازه تمام عیار را عرضه کرد. بر اساس گزارش دیجی‌تایمز، اپل همچنین در حال آماده‌سازی تامین‌کنندگان خود و صف‌بندی برای عرضه اولین آی‌پد تاشو خود است.

منابع زنجیره تامین آن ادعا می‌کنند که طبق این گزارش، تولید در مقیاس کوچک این آی‌پد تاشو می‌تواند تا پایان سال 2024 آغاز شود. در حالی که به نظر می رسد اپل واضح است که می خواهد بخشی از مسابقه تاشوها باشد، هنوز طراحی خود را برای همین موضوع ارائه نکرده است. این منبع همچنین ادعا می‌کند که اپل قبل از اعمال فناوری مشابه در آیفون‌ها، ابتدا دستگاه‌های بزرگ‌تری مانند iPad را آزمایش خواهد کرد.

به گفته منابع این نشریه، هدف اپل دستیابی به یک تولید مقرون به صرفه با استفاده از طراحی ساده تر است. این منبع همچنین ادعا می‌کند که اپل آی‌پد را به جای آیفون انتخاب کرده است، زیرا iPadOS شبیه به سیستم عامل iOS آیفون است. یکی دیگر از دلایلی که اپل برای اولین بار آی‌پد تاشو انتخاب کرده، ریسک‌هایی است به این معنا که آی‌پد همچنان بخش کوچک‌تری از درآمد اپل را در مقایسه با محصولی به مهمی آیفون تشکیل می‌دهد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *