برگزاری ۲ رویداد چاره جو در مرکز نوآوری و شتابدهی گلستان

برگزاری ۲ رویداد چاره جو در مرکز نوآوری و شتابدهی گلستان

ایسنا/گلستان مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی گلستان از برگزاری رویداد چاره جو در حوزه‌های گیاهان دارویی و صنایع‌دستی و گردشگری در استان خبرداد.

مهدی خطیر نامنی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مرکز نوآوری و شتابدهی استان در نظر دارد یک رویداد چاره جو را با رویکرد صنایع‌دستی و گردشگری با محوریت ایجاد گردشگری روستایی، ایجاد گردشگری کشاورزی، زراعی، دامی و شیلاتی، ایجاد گردشگری سلامت، خوراک، دریایی، جنگلی بیابانی، ایجاد سامانه برای معرفی و فروش صنایع‌دستی استان، ایجاد سامانه‌های مجازی برای معرفی مناطق و خدمات گردشگری استان ایجاد سامانه برای معرفی و فروش صنایع‌دستی استان برگزار کند.

وی افزود: همچنین رویداد چاره جو دیگری با رویکرد گیاهان دارویی با محوریت تولید و توسعه بذرهای اصلاح شده گیاهان دارویی، ایجاد سامانه‌های مجازی برای عرضه و فروش محصولات مرتبط با گیاهان دارویی، طراحی و ساخت دستگاه‌های خانگی فرآوری گیاهان دارویی، ایجاد سامانه‌های مجازی برای ترویج، آموزش و مشاوره مرتبط با گیاهان دارویی برگزار خواهد شد.

مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی گلستان تصریح کرد: علاقه‌مندان و ایده پردازان برای شرکت در این رویداد چاره جو می‌توانند تا تاریخ ۲۹ تیرماه امسال در سامانه https://digiform.ir/manesh_jahad_daneshgahi_golestan ثبت‌نام کنند.

وی بیان کرد: این دو رویداد چاره جو طی روزهای ۱۰ و ۱۳ مردادماه برگزار خواهند شد.

خطیر نامنی گفت: چاره جو یک رویداد نوآوری جمعی است که به‌منظور کشف و حل معضلات و مسائل اساسی ملی و یا منطقه‌ای در صنایع، سازمان‌ها و مراکز تخصصی با حمایت کسب‌وکارها و سازمان‌های پیشرو طراحی شده است.

منبع:ایسنا


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *