کد خبر : 252889
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 اکتبر 2024 - 18:34

Mint Mobile در مقابل Visible Wireless: سلطان اپراتورهای ارزان قیمت کدام است؟

Mint Mobile در مقابل Visible Wireless: سلطان اپراتورهای ارزان قیمت کدام است؟

وقتی صحبت از طرح‌های تلفن پیش‌پرداخت ارزان و با ارزش می‌شود، دو شرکت واقعاً در حال حاضر برجسته هستند – Mint Mobile و Visible Wireless. این دو اپراتور تلفن همراه کم‌هزینه اغلب در راهنمای ما برای بهترین برنامه‌های تلفن اعتباری هر ماه با آن مبارزه می‌کنند و هر دو گزینه‌های فوق‌العاده‌ای در حال حاضر برای

Mint Mobile and Visible branded sim cards on blue and green background

وقتی صحبت از طرح‌های تلفن پیش‌پرداخت ارزان و با ارزش می‌شود، دو شرکت واقعاً در حال حاضر برجسته هستند – Mint Mobile و Visible Wireless. این دو اپراتور تلفن همراه کم‌هزینه اغلب در راهنمای ما برای بهترین برنامه‌های تلفن اعتباری هر ماه با آن مبارزه می‌کنند و هر دو گزینه‌های فوق‌العاده‌ای در حال حاضر برای کاربران تشنه داده با بودجه هستند.

مو به مو، هر دوی این اپراتورهای پیش پرداخت عالی ارزش باورنکردنی را در مقایسه با اپراتورهای معروف معمولی ارائه می دهند. با این حال، با یک نگاه به برنامه های فعلی هر سرویس، خواهید دید که آنها در واقع از نظر نحوه عملکرد قیمت گذاری برنامه و آنچه که هر یک ارائه می دهند کاملاً متفاوت هستند. اگر در حصار بین Mint و Visible هستید، این صفحه مناسب برای شما است – ما این دو حامل را دقیقاً در اینجا قرار می دهیم و ارزش، سرعت و امتیازات را در نظر می گیریم. ما همچنین به تازگی این صفحه را به روز کرده ایم تا تغییرات مختلف در هر شرکت مخابراتی را در یک سال گذشته نشان دهد – از جمله تخمین های دقیق سرعت دانلود سرویس.

منبع:techradar

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.