کد خبر : 137317
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 دسامبر 2021 - 20:53

کشف ۳۶۲ کیلوگرم قارچ ترافل قاچاق در کلاله

کشف ۳۶۲ کیلوگرم قارچ ترافل قاچاق در کلاله

ایسنا/گلستان فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف ۳۶۲ کیلوگرم قارچ ترافل قاچاق در یک منزل مسکونی در کلاله خبرداد. سردار سعید دادگر اظهار کرد: ماموران انتظامی کلاله پس از اقدامات اطلاعاتی و تخصصی موفق شدند، محل نگهداری ترافل های قاچاق در سطح شهرستان را شناسایی کنند. وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و به

کشف ۳۶۲ کیلوگرم قارچ ترافل قاچاق در کلاله

ایسنا/گلستان فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف ۳۶۲ کیلوگرم قارچ ترافل قاچاق در یک منزل مسکونی در کلاله خبرداد.

سردار سعید دادگر اظهار کرد: ماموران انتظامی کلاله پس از اقدامات اطلاعاتی و تخصصی موفق شدند، محل نگهداری ترافل های قاچاق در سطح شهرستان را شناسایی کنند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و به همراه نماینده اداره منابع طبیعی از منزل مسکونی مورد نظر بازدید به عمل آمد که طی آن ۳۶۲ کیلوگرم ترافل قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش این مقدار ترافل قاچاق ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس گلستان، دادگر با اشاره به تحویل ترافل های کشف شده به مراجع ذیصلاح و دستگیری ۲ متهم در این عملیات، گفت: در تحقیقات اولیه متهمان عنوان داشتند که ترافل ها را با مبلغی ناچیز خریداری کرده و به صورت قاچاق با قیمتی هنگفت در خارج از کشور به فروش می رسانند.

وی با بیان اینکه برداشت و خرید و فروش ترافل ممنوع است، خاطرنشان کرد: ترافل، نوعی قارچ خوراکی کمیاب و گران قیمت است که در جنگل های هیرکانی رشد می کند و به زبان محلی به آن “دنبلان” نیز می گویند و سودجویان برای کسب منفعت، علاوه بر قاچاق این محصول موجب آسیب به محیط زیست نیز می شوند لذا پلیس برابر قانون با آنان برخور خواهد کرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.