کد خبر : 173951
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 دسامبر 2021 - 22:07

انصراف باشگاه پیکان از میزبانی نشست هم‌اندیشی انتخابات فوتبال

انصراف باشگاه پیکان از میزبانی نشست هم‌اندیشی انتخابات فوتبال

در پی ایجاد برخی شائبه‌ها درباره میزبانی نشست هم‌اندیشی انتخابات فدراسیون فوتبال، موسسه فرهنگی ورزشی ایرانخودرو (پیکان) توضیحاتی را ارائه کرد. به گزارش ایسنا، باشگاه پیکان پس از انصراف از میزبانی نشست هم‌اندیشی انتخابات فوتبال در اطلاعیه‌ای نوشت: «موسسه فرهنگی ورزشی ایرانخودرو (پیکان) در راستای ایفای نقش رسالت اجتماعی خود و احساس اینکه باید در

انصراف باشگاه پیکان از میزبانی نشست هم‌اندیشی انتخابات فوتبال

در پی ایجاد برخی شائبه‌ها درباره میزبانی نشست هم‌اندیشی انتخابات فدراسیون فوتبال، موسسه فرهنگی ورزشی ایرانخودرو (پیکان) توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، باشگاه پیکان پس از انصراف از میزبانی نشست هم‌اندیشی انتخابات فوتبال در اطلاعیه‌ای نوشت: «موسسه فرهنگی ورزشی ایرانخودرو (پیکان) در راستای ایفای نقش رسالت اجتماعی خود و احساس اینکه باید در یک فضای مشارکت‌جویانه، امکانی در اختیار کاندیداهای احراز پست ریاست فدراسیون فوتبال و نمایندگی باشگاه‌ها قرار بدهد، میزبانی از نشست هم‌اندیشی انتخابات فدراسیون را برعهده گرفت.

در عین حال تاکید می‌شود که قبول میزبانی از این نشست به درخواست اتحادیه باشگاه‌های فوتبال ایران صورت گرفت و باشگاه پیکان نیز بدون هیچ‌گونه دخل و تصرفی، تنها مجری بخش‌های برنامه به درخواست مدیران محترم اتحادیه باشگاه‌های فوتبال بود.

از طرفی با توجه به حضور همه کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال و نمایندگان باشگاه‌ها و همچنین دعوت از اهالی رسانه برای پوشش کامل خبری، این مراسم هیچ منافاتی با روحیه دموکراسی و مشارکت‌جویانه در انتخابات نداشت.

با این حال به دلیل شیطنت برخی افراد و باشگاه‌ها با هدف برهم‌زدن این نشست و در جهت زدودن شائبه‌ها باشگاه پیکان به طور رسمی از میزبانی نشست هم اندیشی انتخابات فدراسیون فوتبال انصراف می‌دهد.

امید است با توجه به نقش مطالبه گرایانه مجمع و دیگر تشکل‌ها شاهد برگزاری انتخابات مناسب و استاندارد و شایسته فوتبال ایران باشیم.»

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.