کد خبر : 136370
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 دسامبر 2021 - 11:44

پایان کار چهارمین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی فجر در لرستان

پایان کار چهارمین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی فجر در لرستان

ایسنا/لرستان چهارمین جشنواره مد و لباس اسلامی و ایرانی فجر با معرفی برگزیدگان در خرم‌آباد به کار خود پایان داد. آیین اختتامیه جشنواره مد و لباس ایرانی فجر امروز ۲۰ اسفندماه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، معاونین هنری، فرهنگی و توسعه مدیریت این اداره‌کل، ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان و دانشکده فنی

پایان کار چهارمین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی فجر در لرستان

ایسنا/لرستان چهارمین جشنواره مد و لباس اسلامی و ایرانی فجر با معرفی برگزیدگان در خرم‌آباد به کار خود پایان داد.

آیین اختتامیه جشنواره مد و لباس ایرانی فجر امروز ۲۰ اسفندماه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، معاونین هنری، فرهنگی و توسعه مدیریت این اداره‌کل، ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان و دانشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه خرم‌آباد، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان و شرکت‌کنندگان در جشنواره در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد برگزار شد.

در بخش پایانی این مراسم و بر اساس رأی هیئت‌داوران متشکل از لیلا پهلوانی، زینب دولتشاه، نسیم زارعیان و عزت درگاهی (ناظر داوری) برگزیدگان جشنواره در بخش‌های مختلف معرفی شدند.

در بخش لباس‌های محلی و سنتی؛ امین موسوی، معصومه کرمی و محسن دلفان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در بخش لباس‌های نوآورانه و هوشمندانه؛ هیئت‌داوران در این بخش محمد عبدی پور، حدیث آروین و طیبه میرزا پور را شایسته مقام‌های اول تا سوم معرفی کرد.

در بخش طراحی لباس مردانه؛ بر اساس رأی هیئت‌داوران در این بخش اکرم صادقی، عاطفه بیرانوند و عارف رجب‌زاده رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش طراحی لباس زنانه؛ بر اساس رأی هیئت‌داوران، حمید طاهری؛ رتبه نخست، فتانه سپهوند؛ رتبه دوم و زهرا شاه کرمی رتبه سوم را از آن خود کردند.

در بخش مانتو اجتماع؛ هیئت‌داوران در این بخش نیز فاطمه موسوی، مژگان مسعودی و معصومه مرادی را به‌عنوان نفرات اول تا سوم معرفی کرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.