کد خبر : 136759
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 دسامبر 2021 - 19:54

مناطق سیل‌زده همچنان در انتظار کمک‌های مردمی

مناطق سیل‌زده همچنان در انتظار کمک‌های مردمی

مدیرکل کمیته امداد البرز از ارسال 24 محموله کمک‌های مردمی به ارزش یک میلیارد تومان به مناطق سیل‌زده خبر داد. محمد محمدی فرد در گفت و گو با ایسنا منطقه البرز، با بیان اینکه تمامی دفاتر و مراکز نیکوکاری این نهاد در استان البرز از روزهای ابتدایی وقوع حادثه طبیعی سیل اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردم

مدیرکل کمیته امداد البرز از ارسال 24 محموله کمک‌های مردمی به ارزش یک میلیارد تومان به مناطق سیل‌زده خبر داد.

محمد محمدی فرد در گفت و گو با ایسنا منطقه البرز، با بیان اینکه تمامی دفاتر و مراکز نیکوکاری این نهاد در استان البرز از روزهای ابتدایی وقوع حادثه طبیعی سیل اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردم نیکوکار استان کردند، گفت: پتو، موادغذایی، لباس گرم و آب آشامیدنی عمده‌ترین اقلام اهدایی البرزی‌ها به هموطنان سیل‌زده را تشکیل داد که به‌وسیله یک دستگاه تریلر،   ۱۳   دستگاه کامیون و   ۱۰   دستگاه نیسان برای مناطق سیل‌زده ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان نقش فعالی را در جمع‌آوری کمک‌های کسبه نیکوکار ایفا کرد افزود:   ۲۴   محموله کمک‌های مردم نیکوکار استان البرز با ارزش تقریبی یک میلیارد تومان به مناطق سیل‌زده ارسال شده است.

محمد محمدی فرد بابیان اینکه حدود 60 پایگاه شهری شامل دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری برای دریافت کمک‌های کالایی در خدمت مردم البرز هستند گفت : کد دستوری# ۹۹*۸۸۷۷*   و شماره کارت   ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰   نیز برای کمک‌های نقدی مردم و خیران البرزی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد البرز یادآور شد: با توجه به گزارش‌های واصله هم‌وطنان سیل‌زده استان لرستان نیاز فوری به موکت، پتو، لوازم‌خانگی، مواد غذایی و بهداشتی دارند که انتظار داریم مردم نیکوکار البرز به یاری هم‌وطنان سیل‌زده بشتابند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.