کد خبر : 252890
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 اکتبر 2024 - 18:33

آیا زمان تغییر از اپل به سامسونگ فرا رسیده است؟ ظاهراً آیفون‌ها مانند گذشته ارزش خود را حفظ نمی‌کنند

آیا زمان تغییر از اپل به سامسونگ فرا رسیده است؟ ظاهراً آیفون‌ها مانند گذشته ارزش خود را حفظ نمی‌کنند

یکی از مزیت‌های خرید آیفون این است که گوشی‌های اپل معمولاً ارزش خود را بهتر از سایر برندها حفظ می‌کنند، بنابراین وقتی نوبت به خرید و فروش تلفن قدیمی و ارتقا به مدل جدیدتر می‌رسد، پول بیشتری را پس می‌گیرید. خب، این ممکن است برای مدت زمان طولانی‌تری صدق نکند. تحقیقات انجام شده توسط SellCell

The iPhone 15 Pro Max and Samsung Galaxy S24 Ultra side-by-side

یکی از مزیت‌های خرید آیفون این است که گوشی‌های اپل معمولاً ارزش خود را بهتر از سایر برندها حفظ می‌کنند، بنابراین وقتی نوبت به خرید و فروش تلفن قدیمی و ارتقا به مدل جدیدتر می‌رسد، پول بیشتری را پس می‌گیرید. خب، این ممکن است برای مدت زمان طولانی‌تری صدق نکند.

تحقیقات انجام شده توسط SellCell (از طریق Phone Arena) نشان داد که در حالی که آیفون‌ها در حال حاضر ارزش بیشتری نسبت به سایر برندها دارند، از آیفون 12، هر محدوده متوالی به طور متوسط ​​سریعتر از سری قبلی کاهش یافته است.

سری آیفون 12 پس از 12 ماه 43.8 درصد کاهش ارزش داشت، در حالی که سری آیفون 13 یک سال پس از عرضه 46.2 درصد کاهش ارزش داشت. سری آیفون 14 نسبت به مدت مشابه 47.7 درصد و آیفون 15 48.2 درصد کاهش قیمت داشته است.

به دلایل واضح، ما هنوز آن اطلاعات را برای آیفون 16 نداریم، اما در دو هفته اول پس از عرضه، SellCell متوجه شد که آخرین خط اپل 8 درصد بیشتر از سری آیفون 15 کاهش یافته است. دو هفته اول انتشار

منبع:techradar

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.