گوگل نام های وب سایت را برای زیر دامنه ها در همه واحدها گسترش می دهد
به گزارش بای رپورتاژ و به نقل از قرمزی گوگل بهروزرسانیهای سیستم نامهای مکان را با کمک گستردهای برای زیردامنهها در همه ابزارها به زبانهای انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و ژاپنی چاپ کرد. به روز نام های وب سایت فرمان در یک وبلاگ فعلی، فناوری بزرگ به این امر معروف است که توانایی سیستم
به گزارش بای رپورتاژ و به نقل از قرمزی گوگل بهروزرسانیهای سیستم نامهای مکان را با کمک گستردهای برای زیردامنهها در همه ابزارها به زبانهای انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و ژاپنی چاپ کرد.
به روز نام های وب سایت فرمان
در یک وبلاگ فعلی، فناوری بزرگ به این امر معروف است که توانایی سیستم را برای ایجاد جایگزینهای صحیحی که وبسایتها را در نتایج جستجو نشان میدهند، بهبود میبخشد.
این ویژگی که در ماه مه راه اندازی شد، محدود به ابزارهای تلفن همراه بود و تنها شامل تعداد انگشت شماری از زبان ها بود. اکنون، این سیستم در تمام ابزارها و زبانهای خطدار کار میکند.
جدیدترین به روز رسانی سیستم عنوان وب سایت نشان دهنده تعهد Google برای افزایش تخصص جستجوی افراد است.
گوگل توصیه میکند که سادهترین گزینه برای معرفی عنوان وبسایت مورد علاقه، از طریق اطلاعات ساختاری وبسایت است که در مستندات عنوان وبسایت به تفصیل آمده است.
شرکت اکنون این اسناد را به روز کرده است تا استفاده مداوم از ویژگی alternateName را تشویق کند.
این جایگزینی بهویژه زمانی مفید است که عنوان وبسایت مورد علاقه در دسترس نباشد، مشابه زمانی که دو وبسایت جهانی با عنوان یکسان به اشتراک میگذارند.
ارائه عنوان جایگزین در چنین مواردی به سیستم Google اجازه می دهد تا انتخاب های متفاوتی را در نظر بگیرد.
راهکاری برای نامهای غیرقابل دسترس وبسایت
شرکت بزرگ فناوری علاوه بر این، به موقعیتی احتمالی پرداخته است که نه یک عنوان وب سایت محبوب و نه جایگزین انتخاب شده است.
اگر شهرت به عنوان متمایز، مختصر، یا گاهی اوقات مرتبط با یک وب سایت انتخابی شناخته نشود، احتمالاً این اتفاق می افتد.
اسناد گوگل اکنون یک راه حل پیشنهاد می کند: ارائه یک وب سایت یا عنوان زیر دامنه به عنوان عنوان وب سایت.
با این حال، قبل از انجام این تعمیر، Google از مشتریان میخواهد تا بررسی کنند که آیا اکثر نامهای پسندیده و ثانویه از طریق اطلاعات ساختاری وبسایت ارائه شدهاند و توسط منابع مختلف در صفحه اصلی شما پشتیبانی میشوند یا خیر.
چالش صفحات داخلی
Google همچنین میتواند در حال حاضر وضعیت شناسایی شده را اصلاح کند، جایی که عنوان وبسایت نمایش داده شده در صفحه اصلی برای صفحات مختلف مکان یکسان نباشد.
پیشبینی میشود که جایگزینی برای رسیدگی به این نگرانی وجود داشته باشد و Google به مشتریان اطمینان میدهد که عنوان وبسایت محبوب در صفحه اصلی باید در نهایت در تمام صفحات داخلی به نظر برسد.
گوگل پیشنهادات افراد را تشویق می کند
این شرکت قصد دارد عنوان وب سایت را به همه زبان ها در سراسر جهان افزایش دهد. Google مشتریان را تشویق میکند تا برای پرسشها یا مشکلات، محله کمکی Search Central را مطرح کنند.
با بزرگتر شدن زبانها و ابزارها، وبسایت شما پتانسیل بیشتری برای دستیابی دارد. معامله Google با ارائه نامهای صحیح و مشاور وبسایت، تخصص جستجو را برای مشتریان بهبود میبخشد و به آنها کمک میکند تا وبسایت شما را به سادگی کشف کنند. راهحل سریع برای نامهای وبسایت انتخابنشده ممکن است بهخصوص برای برخی مفید باشد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0