دانلود زیرنویس فیلم Dawn of the Dead 2004 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Dawn of the Dead 2004 زیرنویس فیلم اکشن و ترسناک طلوع مردگان محصول سال ۲۰۰۴ به کارگردانی زک اسنایدر در اولین کارگردانی خود با فیلمنامه ای از جیمز گان است. بازسازی فیلم ترسناک جورج آ. رومرو در سال 1978 با همین نام، گروهی از بازیگران شامل سارا پولی، وینگ ریمز، جیک وبر، و میخی فیفر در آن بازی می‌کنند. اسکات راینیگر، تام ساوینی و کن فوری از فیلم اصلی نیز به صورت کوتاه ظاهر می شوند. داستان فیلم در میلواکی اتفاق می‌افتد، این فیلم درباره گروهی از بازماندگان است که در یک آخرالزمان زامبی‌ها به یک مرکز خرید مجلل حومه شهر پناه می‌برند.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم Dawn of the Dead 2004 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم Dawn of the Dead 2004 پس از اتمام یک شیفت طولانی به عنوان پرستار در بیمارستان شهرستان میلواکی، آنا کلارک به محله حومه شهر و همسرش لوئیس باز می گردد. گرفتار یک شب قرار، آنها یک بولتن خبری اضطراری را از دست می دهند. صبح روز بعد، ویویان، دختری از محله به طور تصادفی وارد اتاق خواب آنها می شود و لوئیس را گاز می گیرد. آنا ویوین را مجبور به بیرون رفتن می کند و سعی می کند کمک بخواهد. در حالی که او در حال شماره گیری است، لوئیس خونریزی می کند، دوباره زنده می شود و به آنا حمله می کند. او با ماشینش فرار می کند، تصادف می کند و غش می کند. پس از بیدار شدن، او به گروهبان پلیس کنت هال، فروشنده لوازم الکترونیکی، مایکل شونسی، جنایتکار خرده پا، آندره و همسر باردارش، لودا می پیوندد. آنها وارد یک مرکز خرید مجاور می شوند و توسط یک نگهبان امنیتی زامبی مورد حمله قرار می گیرند که کمی لودا را گاز می گیرد. سه نگهبان – C.J.، بارت و تری – آنها را مجبور می کنند در ازای پناهندگی سلاح های خود را تسلیم کنند. آنها برای تامین امنیت مرکز خرید به گروه هایی تقسیم شدند. در پشت بام، آنها بازمانده دیگری به نام اندی را می بینند که در فروشگاه اسلحه خود در سراسر پارکینگ پر از زامبی ها گیر افتاده است. پخشی از یک تلویزیون نشان می دهد که گروهی از افسران پلیس اجساد زامبی ها را می سوزانند و به بینندگان دستور می دهد تا به سر زامبی ها شلیک کنند تا سریعا آنها را بکشند و بازماندگان را وادار می کند که به این توصیه توجه کنند.

روز بعد یک کامیون حمل و نقل با بازماندگان بیشتری وارد محوطه می شود که توسط زامبی ها تعقیب می شود. آنها عبارتند از: نورما، استیو، تاکر، مونیکا، گلن، فرانک و دخترش نیکول. زن دیگری برای راه رفتن خیلی بیمار است. او در داخل چرخ می شود تا بمیرد و دوباره زنده شود. پس از کشته شدن او، گروه تشخیص می‌دهند که این بیماری با گزش منتقل می‌شود. لودا نیش خود را از گروه مخفی نگه می دارد، اگرچه آندره می داند. فرانک، که گاز گرفته شده، تصمیم می گیرد منزوی شود. هنگامی که او دوباره زنده می شود، کنت به او شلیک می کند.

دانلود زیرنویس فیلم طلوع مردگان 2004 کنت و اندی از طریق پیام هایی که روی تخته سفید نوشته شده اند، دوستی را آغاز می کنند. جوانه های عاشقانه بین آنا و مایکل، و همچنین نیکول و تری. وقتی برق قطع می‌شود، تعدادی از بازماندگان به گاراژ پارکینگ می‌روند تا ژنراتور اضطراری را فعال کنند و سگی دوستانه را پیدا کنند که توسط نیکول به فرزندخواندگی گرفته شده و چیپس نام دارد. زامبی‌ها بارت را می‌کشند و بقیه را مجبور می‌کنند تا زامبی‌ها را در بنزین فرو کنند و آنها را به آتش بکشند. در همین حال، لودا – که توسط آندره بسته شده بود – قبل از زایمان می میرد. او دوباره زنده می شود و نورما او را می کشد. این باعث می شود آندره ضربه محکم و ناگهانی بزند. او با نورما تیراندازی می کند و هر دو یکدیگر را می کشند. بقیه یک بچه زامبی را در آغوش آندره پیدا می کنند که پس از مرگ لودا به دنیا آمده است که با اکراه او را می کشند. این گروه تصمیم می گیرد تا راه خود را به مارینا برسانند و با قایق بادبانی استیو به جزیره ای در دریاچه میشیگان سفر کنند. آنها دو اتوبوس شاتل را از گاراژ تقویت می کنند. جوشکاری بر روی ماشین برف روب، اتصال میله‌ها و زنجیرهای فلزی و همچنین نگهداری اره‌های برقی، مخازن پروپان و شراره‌های جاده.

زیرنویس فیلم Dawn of the Dead 2004 - بلو سابتايتل

زیرنویس Dawn of the Dead 2004 برای جلوگیری از گرسنگی اندی، گروه مقداری غذا روی چیپس می بندند و او را به داخل پارکینگ می اندازند. زامبی ها هیچ علاقه ای به او ندارند. چیپس با خیال راحت وارد فروشگاه اندی می شود، اما یک زامبی دنبال آن می رود و اندی را گاز می گیرد. نیکول در تعقیب چیپس، کامیون تحویل را به فروشگاه اسلحه می زند و در آنجا توسط اندی زامبی شده به دام می افتد. گروهی از آنها از طریق فاضلاب به فروشگاه اسلحه می رسند، اندی را می کشند و نیکول را نجات می دهند. آنها مهمات برداشته و به مرکز خرید باز می گردند. در طول راه، تاکر پاهای او را می شکند و به درخواست او سی جی به او شلیک می کند. هنگامی که داخل می شوند، نمی توانند در را قفل کنند زیرا استیو به طور موقت وظیفه نگهبانی خود را رها کرده است. زامبی ها به مرکز خرید یورش می برند و مجبور به تخلیه از طریق اتوبوس می شوند.

در حین گشت و گذار در شهر، گلن کنترل یک اره برقی را از دست می دهد و به طور تصادفی مونیکا را می کشد. در هرج و مرج، اتوبوس آنها تصادف می کند و گلن را می کشد. استیو سعی می کند به تنهایی فرار کند اما توسط یک زامبی در کمین قرار می گیرد. آنا استیو زامبی شده را می کشد و کلیدهای قایق او را پس می گیرد. در مارینا، سی جی با منفجر کردن یک مخزن پروپان خود را قربانی می کند تا دیگران بتوانند فرار کنند. مایکل، پس از فاش کردن زخم نیش، خود را می کشد، زیرا آنا، کنت، نیکول، تری و چیپس در قایق تفریحی فرار می کنند.

در طول Credits، فیلمی از یک دوربین فیلمبرداری که در قایق یافت شد، نشان می‌دهد که این گروه تمام شده است، آنها بعداً به جزیره‌ای می‌رسند و بعداً مورد حمله انبوهی از زامبی‌ها قرار می‌گیرند. دوربین فیلمبرداری سقوط می کند و سرنوشت آنها نامعلوم باقی می ماند.

زیرنویس Dawn of the Dead 2004 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم طلوع مردگان 2004 با سکانس افتتاحیه 10 دقیقه ای خود به بازار عرضه شد که چهار شب قبل از اکران آن از تلویزیون کابلی پخش شد. این فیلم که در 19 مارس 2004 اکران شد، 26.7 میلیون دلار در آخر هفته افتتاحیه خود در ایالات متحده به دست آورد، که مدعی جایگاه شماره 1 مصائب مسیح بود که قبلاً برای سه آخر هفته متوالی برگزار می شد. طلوع مردگان با فروش 102.3 میلیون دلاری در سراسر جهان (در مقابل بودجه 26 میلیون دلاری)، با فروش 59 میلیون دلاری در ایالات متحده و کانادا و 43.3 میلیون دلار در سایر مناطق، اکران تئاتر خود را به پایان رساند. ورایتی گزارش داد، “حدود 63 درصد [مخاطبان] داون زیر 25 سال سن داشتند و 57 درصد از تماشاگران مرد بودند. تماشاگران فیلم اسپانیایی 21 درصد از حامیان آن و آمریکایی های آفریقایی تبار 14 درصد را تشکیل می دادند.”

اکران طلوع مردگان در ایالات متحده تقریباً با فیلم Shaun of the Dead، یکی دیگر از فیلم های زامبی توزیع شده توسط یونیورسال پیکچرز، همزمان بود. در گزارشی از ورایتی در فوریه 2004، سخنگوی یونیورسال فاش کرد که استودیو برای جلوگیری از این درگیری، Shaun of the Dead را “با این شرط که Dawn of the Dead ابتدا در اینجا در ایالات متحده منتشر شود” روشن کرده است. طلوع مردگان در جشنواره فیلم کن 2004 خارج از رقابت به نمایش درآمد.

تهیه کنندگان اریک نیومن و مارک آبراهام فیلم را بیشتر به عنوان “تصویر مجدد” از طلوع مردگان اصلی با هدف تقویت ژانر زامبی برای مخاطبان مدرن توسعه دادند. نیومن و آبراهام حقوق را به لطف اصلی تهیه کننده و دارنده حقوق ریچارد پی. روبینشتاین به دست آوردند. و سپس گان برای نوشتن فیلمنامه آورده شد، که فرض اصلی اصلی را اتخاذ کرد اما حول محور ژانر اکشن است. اسنایدر، که قبلاً به عنوان کارگردان تجاری و موزیک ویدیو کار می کرد، با هدف حفظ هر جنبه ای از تولید تا حد امکان در واقعیت، کارگردانی کرد. فیلمبرداری از 9 ژوئن تا 6 سپتامبر 2003، در مکانی در تورنتو، انتاریو، کانادا، جایی که یک مرکز خرید منقرض شده که قرار بود تخریب شود، انجام شد. جلوه های ویژه گریم این فیلم توسط دیوید لروی اندرسون ساخته شده است.

زیرنویس فیلم طلوع مردگان 2004 - بلو سابتايتل

زیرنویس طلوع مردگان 2004 توسط یونیورسال پیکچرز در 19 مارس 2004 اکران شد و در آخر هفته افتتاحیه خود در ایالات متحده در صدر باکس آفیس قرار گرفت و در مقابل بودجه 26 میلیون دلاری به فروش 102.3 میلیون دلاری در سرتاسر جهان رسید. پس از اکران، نقدهای کلی مثبتی از منتقدان فیلم دریافت کرد، که برخی از آنها آن را از نظر بازیگری، ارزش های تولید، و ترساندن نسبت به نسخه قبلی خود بهبود بخشیده بودند. اگرچه دیگران آن را فاقد رشد شخصیتی، به شدت ترسناک، و بی‌تفاوت به زیرمتن اجتماعی سیاسی متن اصلی می‌دانستند. بررسی های گذشته نگر آن را بهترین فیلم اسنایدر نامیده و آن را در میان بهترین فیلم های زامبی ساخته شده قرار داده است. یک جانشین معنوی، ارتش مردگان، در 14 می 2021 آزاد شد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *