کد خبر : 195250
تاریخ انتشار : شنبه 5 فوریه 2022 - 11:34

دانلود زیرنویس فیلم Ma femme s’appelle reviens 1982 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس فیلم Ma femme s’appelle reviens 1982 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس فیلم Ma femme s’appelle reviens 1982 برنارد به طرز وحشیانه‌ای توسط همسرش، بدون حتی پرونده طلاق، رها شده است، و تلاش می‌کند تا او را به طور کامل بازگرداند، در هنگام پرواز ناگهانی او به لوزان، اما او شکست می‌خورد. او که در طول سفر خود مرتکب تخلفات متعددی شده بود توسط پلیس

دانلود زیرنویس فیلم Ma femme s’appelle reviens 1982 برنارد به طرز وحشیانه‌ای توسط همسرش، بدون حتی پرونده طلاق، رها شده است، و تلاش می‌کند تا او را به طور کامل بازگرداند، در هنگام پرواز ناگهانی او به لوزان، اما او شکست می‌خورد. او که در طول سفر خود مرتکب تخلفات متعددی شده بود توسط پلیس دستگیر می شود اما در نهایت چند ساعت بعد آزاد می شود.

براي دانلود به لينک زير مراجعه کنيد

https://blue-subtitle.com/ma-femme-sappelle-reviens-1982/

Ma femme s'appelle reviens (1982) - IMDb

برنارد که قاطعانه متقاعد شده است که آنها با هم خوشحال هستند، نمی داند چرا او رفته است. او که سعی می کند آن را فراموش کند، اما با سختی بر غم و اندوه خود غلبه می کند، به اقامتگاهی “برای مجردان” می رود. او که توسط SOS Médecins استخدام می شود، تصمیم می گیرد مراقبت های شبانه را برای رفع بی خوابی خود تضمین کند.

Ma femme s'appelle reviens (1982) - IMDb

یک روز عصر از او خواسته می شود تا همسایه ای به نام نادین فولن را که در آسانسور بیمار شده است، نجات دهد. نادین همچنین در حال عبور از یک دوره دشوار است، زیرا شریک زندگی اش تری، خواننده و گیتاریست، او را به طور کامل رها کرده است و به “در هم ریختن” احساسات خود ادامه می دهد. او که به عنوان یک عکاس کار می کند، نمی تواند آن را فراموش کند و بین افسردگی و پرخوری عصبی در نوسان است.

Ma femme s'appelle reviens - Alchetron, the free social encyclopedia

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.