• خانه
  • درباره ما
  • تماس با ما
نیوز ست
  • صفحه اصلی
    • صفحه اصلی – چیدمان 1
    • صفحه اصلی – چیدمان 2
    • صفحه اصلی – چیدمان 3
    • صفحه اصلی – چیدمان 4
    • صفحه اصلی – چیدمان 5
  • فرزندپروری
  • خانواده
  • شیوه زندگی
  • سلامتی
  • غذا
  • کودک و نوزاد
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
    • صفحه اصلی – چیدمان 1
    • صفحه اصلی – چیدمان 2
    • صفحه اصلی – چیدمان 3
    • صفحه اصلی – چیدمان 4
    • صفحه اصلی – چیدمان 5
  • فرزندپروری
  • خانواده
  • شیوه زندگی
  • سلامتی
  • غذا
  • کودک و نوزاد
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
نیوز ست
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی اخبار

استاندار گیلان مطرح کرد؛ فعالیت ۶۰۰ کاربر برای جمع آوری درخواست های مردم از دولت

admin توسط admin
ژانویه 27, 2022
در اخبار
0
0
اشتراک گذاری ها
0
بازدیدها
اشتراک گذاری در فیسبوکاشتراک گذاری در توییتر

ایسنا/گیلان استاندار گیلان، هدف از راه اندازی سامانه سامد را کم کردن فاصله بین مردم و مسئولان دانست و گفت: این سامانه همواره در دسترس مردم است اما با توجه به سفر ریاست جمهوری به طور ویژه در اختیار گیلانیان قرار گرفته است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان در آستانه سفر رئیس جمهوری به گیلان، از مرکز ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهوری(سامد) بازدید کرد و به تماس های شماری از شهروندان پاسخ داد.

اسدالله عباسی در این بازدید با اشاره به سفر روز آینده آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان گیلان گفت: هدف از راه اندازی این مرکز کم کردن فاصله بین مردم و مسئولان است و مردم عزیز می توانند مسائل، مشکلات و درخواست های خود را از دستگاه های اجرایی از طریق این سامانه بیان کنند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان افزود: این سامانه همواره در دسترس مردم است اما با توجه به سفر ریاست جمهوری به طور ویژه در اختیار گیلانیان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: مرکز ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهوری از دیروز با حضور ۶۰۰  کاربر در گیلان راه اندازی و مستقر شده و از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه امروز تا ساعت ۲۲ و همچنین فردا(جمعه) تا پایان سفر ریاست محترم جمهوری، آماده دریافت مشکلات و خواسته های مردم است.

استاندار گیلان در خصوص چگونگی اطلاع مردم از پاسخ مسائل مطرح شده آنان، بیان کرد: مشکلات و مسائل مردم جمع آوری شده و به دستگاه های مرتبط منتقل می شود، دستگاه ها نیز طی مدت دو هفته مکلف به پاسخگویی شایسته به مردم هستند.

عباسی ادامه داد: همزمان با پاسخگویی ۶۰۰ کاربر در سامانه سامد، در ۳۵ دستگاه اجرایی و خدمات رسان استان هم میز ارتباطات مردمی نمایندگان تام الاختیار دستگاه های اجرایی از سوی دولت سیزدهم، مستقر و آماده پاسخگویی به مراجعات حضوری و تلفنی مردم عزیز است.

وی یادآور شد: همه اهتمام دولت اینست که مردم بتوانند به سهولت مسائل و مشکلات خود را به دولت انتقال دهند.

استاندار گیلان اظهار کرد: ارتباط دولت و مردم، ارتباطی صادقانه است و ما مسئولان وظیفه داریم مشکلات مردم به عنوان ولی نعمت انقلاب را نه تنها در ایام سفر پر خیر و برکت رئیس جمهوری، بلکه در همه زمان‌ها به نحو شایسته پاسخ دهیم و رسیدگی کنیم.

منبع:ایسنا

پست قبلی

«به سفر قطر می‌کنیم» اکران شد

پست‌ بعدی

دانلود زیرنویس فیلم Badhaai Do 2022 – زيرنويس آبي

پست‌ بعدی

دانلود زیرنویس فیلم Badhaai Do 2022 - زيرنويس آبي

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

پاسخ منصوریان به عضو هیات مدیره آلومینیوم: نخود هر آشی نباشید!/در مسائلی که به شما مربوط نیست دخالت نکنید

2 روز پیش

کنفرانس مهندسی برق ایران با حضور و حمایت ایرانسل برگزار می‌شود

2 روز پیش

پرطرفدار

هیچ محتوایی موجود نیست

محبوب ترین

هیچ محتوایی موجود نیست
  • درباره ما
  • فروشگاه
  • انجمن
  • تماس با ما

© 2022 جی نیوز - تمامی حقوق برای سایت راست چین و علی عاشوری محفوظ می باشد.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • newsarchive 
  • پرینت خبر
  • تماس با ما
  • چاپ
  • درباره ما
  • سیاست حریم خصوصی
  • صفحه اصلی 1
  • صفحه اصلی 2
  • صفحه اصلی 3
  • صفحه اصلی 4
  • صفحه اصلی 5

© 2022 جی نیوز - تمامی حقوق برای سایت راست چین و علی عاشوری محفوظ می باشد.