کد خبر : 192707
تاریخ انتشار : شنبه 15 ژانویه 2022 - 18:21

اطفاء حریق انبار ضایعات پلاستیک در بلوار ارتش همدان

اطفاء حریق انبار ضایعات پلاستیک در بلوار ارتش همدان

عکس تزئینی است ایسنا/همدان مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی همدان گفت: ساعت ۱۲ و۲۶ دقیقه شنبه ۱۸ بهمن آتش سوزی یک انبار ضایعات پلاستیک در بلوار ارتش همدان به سامانه ۱۲۵ گزارش شد. محمدامین عقیلی در گفت‌وگو با ایسنا، ادامه داد: با تلاش سه اکیپ از آتش نشانان مهار گشت، با دریافت این گزارش مرکز 

اطفاء حریق انبار ضایعات پلاستیک در بلوار ارتش همدان
عکس تزئینی است

ایسنا/همدان مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی همدان گفت: ساعت ۱۲ و۲۶ دقیقه شنبه ۱۸ بهمن آتش سوزی یک انبار ضایعات پلاستیک در بلوار ارتش همدان به سامانه ۱۲۵ گزارش شد.

محمدامین عقیلی در گفت‌وگو با ایسنا، ادامه داد: با تلاش سه اکیپ از آتش نشانان مهار گشت، با دریافت این گزارش مرکز  فرماندهی بلافاصله سه اکیپ عملیاتی از ایستگاه‌های مرکزی، غدیر و فرهنگ را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: اکیپ‌های اعزامی که با توجه به ساعت پیک ترافیک در بلوار ارتش در حداقل زمان به محل حادثه رسیده بودند، در بررسی اولیه مشاهده کردند که یک انبار جعبه و ضایعات پلاستیکی طعمه حریق شده و دود ناشی از آن از فاصله چندین کیلومتری قابل رویت است.

عقیلی اضافه کرد: با مشاهده وضعیت موجود آتش‌ نشانان بلافاصله عملیات اطفاء حریق را آغاز کردند و در همان لحظات اولیه موفق به مهار آتش سوزی و جلوگیری از سرایت آتش شدند.

وی اظهار کرد: در این عملیات که ۳۰ دقیقه به طول انجامید ۱۰ آتش نشان در قالب سه اکیپ عملیاتی حضور داشتند که پس از خاموش کردن کامل آتش با ارائه تذکرات ایمنی به متصرفان، برای ادامه خدمت رسانی به ایستگاه‌های مبدأ بازگشتند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.