کد خبر : 186274
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 6 ژانویه 2022 - 17:14

برگزاری مراسم ٢٢بهمن پایتخت در کمال امنیت و آرامش

برگزاری مراسم ٢٢بهمن پایتخت در کمال امنیت و آرامش

رئیس پلیس پایتخت از برگزاری مراسم روز ٢٢ بهمن در امنیت و آرامش کامل خبر داد. به گزارش ایسنا سردار حسین رحیمی با بیان اینکه مانند چهار دهه گذشته مردم گرانقدر ایران اسلامی نشان دادند که همچنان به آرمان های امام راحل خود پایبند و همواره گوش به فرمان رهبر عالیقدر خود هستند، اظهارکرد: به حول قوه

برگزاری مراسم ٢٢بهمن پایتخت در کمال امنیت و آرامش

رئیس پلیس پایتخت از برگزاری مراسم روز ٢٢ بهمن در امنیت و آرامش کامل خبر داد.

به گزارش ایسنا سردار حسین رحیمی با بیان اینکه مانند چهار دهه گذشته مردم گرانقدر ایران اسلامی نشان دادند که همچنان به آرمان های امام راحل خود پایبند و همواره گوش به فرمان رهبر عالیقدر خود هستند، اظهارکرد: به حول قوه الهی و با انجام هماهنگی ها و تدابیر صورت گرفته مراسم یوم الله ۲۲ بهمن امسال در پایتخت در کمال امنیت و آرامش برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی  خودرویی و موتوری با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در نوع خود اقدامی بی سابقه و نو بود، گفت: با تدابیر صورت گرفته تلاش کردیم که علیرغم حضور حجم انبوه موتورسیکلت سواران و خودروهای دیگر مشکل ترافیکی و حادثه ای دراین زمینه را شاهد نباشیم.

رئیس پلیس پایتخت اظهار کرد: برای برگزاری این مراسم باشکوه و بزرگ از چند روز قبل تدابیر لازم اندیشیده شده بود و با هم افزایی و استفاده از همه ظرفیت های موجود تلاش کردیم که این مراسم در اوج امنیت، آرامش، نظم و انضباط ترافیکی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه امنیت و آرامش امروز ما به برکت ایثار و مجاهدت های بزرگ مردانی چون شهید سلیمانی – سردار دلهاست، گفت: نیروی انتظامی همواره خود را خادم و خدمتگزار مردم می داند و در این مسیراز هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد ورزید.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.