کد خبر : 182215
تاریخ انتشار : شنبه 1 ژانویه 2022 - 17:05

قیمت پراید هم اکنون زیر ۱۰۰ میلیون تومان باید تعیین می شد

قیمت پراید هم اکنون زیر ۱۰۰ میلیون تومان باید تعیین می شد

نماینده مردم کلیبر در مجلس شورای اسلامی در مورد آنچه «ترکش های بی‌امان حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی بر پیکر محرومان» خواند هشدار داد. به گزارش ایسنا، حسین حاتمی در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در رابطه با بودجه ۱۴۰۱ بیان کرد: از ارز ۴۲۰۰ تومانی اثر مثبتی به نیازمندان

قیمت پراید هم اکنون زیر ۱۰۰ میلیون تومان باید تعیین می شد

نماینده مردم کلیبر در مجلس شورای اسلامی در مورد آنچه «ترکش های بی‌امان حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی بر پیکر محرومان» خواند هشدار داد.

به گزارش ایسنا، حسین حاتمی در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در رابطه با بودجه ۱۴۰۱ بیان کرد: از ارز ۴۲۰۰ تومانی اثر مثبتی به نیازمندان نرسید، مراقب باشید اولین ترکش‌های بی‌امان حذف این ارز بر پیکر نحیف پابرهنگان و مستضعفان و محرومان که صاحبان اصلی این انقلاب هستند، اصابت نکند. برنامه پیش بینی و جبرانی برای آن طراحی کنید و سپس ارز ۴۲۰۰ تومانی را حذف کنید.

وی در تذکری خطاب به وزیر اقتصاد عنوان کرد: عناصر فاقد صلاحیت و غیرمرتبط در ساختارهای اقتصادی منصوب می شوند، به نظر می رسد وزارت اقتصاد برنامه مشخصی برای ساختار به هم ریخته سازمان بورس و افزایش بی رویه نرخ ارز ندارد، چرا باید اشخاص دوتابعیتی که مقیم کشور خبیث انگلستان هستند، کماکان به عنوان مدیران عامل بانک های خصوصی در حال فعالیت باشند؟ آیا افراد لندن نشین صلاحیت مدیریت در جمهوری اسلامی ایران را دارند؟ این تذکر به سایر وزارتخانه‌ها هم مربوط شده تا بدانند مجلس با وجود همسویی سیاسی، ملاحظه ناکارآمدی را نخواهد کرد.

قیمت خودرو افزایش یافت، اصلاح نشد، اگر اراده ای برای اصلاح بود، قیمت پراید هم اکنون زیر ۱۰۰ میلیون تومان باید تعیین می شد، این چه اصلاح قیمتی است؟ اصلاح قیمت‌تان به نفع طبقه رانتخوار تمام شدعضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری به وزیرصمت بیان کرد: قیمت خودرو افزایش یافت، اصلاح نشد، اگر اراده ای برای اصلاح بود، قیمت پراید هم اکنون زیر ۱۰۰ میلیون تومان باید تعیین می شد، این چه اصلاح قیمتی است؟ اصلاح قیمت‌تان به نفع طبقه رانتخوار تمام شد.

وی افزود: حداقل در انتصاب مدیر صمت استان آذربایجان شرقی که چند ماهی بلاتکلیف مانده تسریع کنید. همچنین فاز جدید جاده کلیبر که قرار بود خردادماه ۱۳۹۹ به بهره برداری برسد، به دلیل واگذاری به یک پیمانکار فاقد صلاحیت که نحوه واگذاری آن نیز محل بحث بود، همچنان بلاتکلیف است.

نماینده مردم کلیبر افزود: معدن مس سونگون در خداآفرین و نزدیک به جنگل های کلیبر قرار دارد، به مزارع اطراف خسارت وارد می کند، این در حالی است که مردم خداآفرین و کلیبر در استخدام و به کارگیری در آن معدن غیر بومی تلقی می شوند؛ چرا ریالی در حق شهرستان‌های مذکور بابت مسئولیت اجتماعی توسط این معدن هزینه نمی شود؟

حاتمی تاکید کرد: چرا از ۵ تیم یک استان مرکزی حمایت شده و میلیاردها تومان از درآمد این معدن برای آنها هزینه می شود، اما در حق ورزش آذربایجان و شهرهای همجوار سونگون هزینه و حمایت نمی شود. اگر در مقابل این موضوع سکوت کنیم، در فردای قیامت چگونه در محضر خدا پاسخ خواهیم داد؟ وزیر صمت و مسئولان شرکت ملی مس ایران این تذکر را جدی بگیرند، دیگر تذکر نمی‌دهیم، عمل می کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.