• خانه
  • درباره ما
  • تماس با ما
نیوز ست
  • صفحه اصلی
    • صفحه اصلی – چیدمان 1
    • صفحه اصلی – چیدمان 2
    • صفحه اصلی – چیدمان 3
    • صفحه اصلی – چیدمان 4
    • صفحه اصلی – چیدمان 5
  • فرزندپروری
  • خانواده
  • شیوه زندگی
  • سلامتی
  • غذا
  • کودک و نوزاد
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
    • صفحه اصلی – چیدمان 1
    • صفحه اصلی – چیدمان 2
    • صفحه اصلی – چیدمان 3
    • صفحه اصلی – چیدمان 4
    • صفحه اصلی – چیدمان 5
  • فرزندپروری
  • خانواده
  • شیوه زندگی
  • سلامتی
  • غذا
  • کودک و نوزاد
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
نیوز ست
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی اخبار 40

پیشرفت طرح بهسازی معابر پیاده رو و احداث مسیرهای دوچرخه(بهراه) به ۱۷۵ کیلومتر رسید

admin توسط admin
دسامبر 20, 2021
در اخبار 40
0
0
اشتراک گذاری ها
0
بازدیدها
اشتراک گذاری در فیسبوکاشتراک گذاری در توییتر
پیشرفت طرح بهسازی معابر پیاده رو و احداث مسیرهای دوچرخه(بهراه) به ۱۷۵ کیلومتر رسید
عکس تزیینی است

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از پیشرفت ۱۷۵ کیلومتری طرح بهسازی معابر پیاده رو و احداث مسیرهای دوچرخه(بهراه) خبر داد.

به گزارش ایسنا، صفا صبوری دیلمی که در تشریح دستاوردهای اجرایی طرح ۵۰۰ کیلومتری احداث مسیرهای دوچرخه و بهسازی معابر پیاده رو موسوم به طرح “بهراه” سخن می گفت، با بیان آنکه در پایان هفته چهل و چهارم اجرای طرح منتهی به پنجم بهمن ماه سال ۱۳۹۹ بیش از ۱۷۵ کیلومتر از معابر پیاده رو شهر تهران بهسازی و به مسیر ویژه دوچرخه سواری مجهز شده است، افزود: طرح مذکور هم اکنون در ۱۴۱ معبر در حال اجرا بوده و به لحاظ پراکندگی جغرافیایی، تمام مناطق ۲۲گانه شهر تهران را در بر گرفته است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن مردود دانستن اظهارات غیرکارشناسی در خصوص پشتوانه مطالعاتی طرح “بهراه”، بنیان مطالعاتی این طرح را متشکل از بررسی تطبیقی تجربیات اجرایی سایر کلانشهرهای جهان و طراحی روشی مناسب برای شرایط خاص اقلیمی، ترافیکی و شهرسازی شهر تهران دانست و تصریح کرد:: بهراه” بر خلاف تمام آزمون و خطاهای انجام شده طی سال های گذشته، اقدامی با پشتوانه قابل دفاع مطالعاتی است؛ مطالعاتی که بیش از ۹ ماه به طول انجامیده و طی آن، مسیرها و شاخصهای فنی و اجرایی طرح ابتدا توسط کمیته های مناسب سازی معابر در سطح مناطق و سپس متخصصان و کارشناسان معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در سطحی بالاتر، طراحی و تدوین شد. در این فرآیند از آراء و نقطه نظرات راهگشای مدیران پلیس راهور تهران بزرگ و کارشناسان خبره معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز بهره گیری شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، انتقاد از کمیت محور بودن طرح “بهراه” را با توجه به نیاز شهر تهران به ۲۰ هزار کیلومتر طول پروژه احداث و بهسازی معابر پیاده رو، بی اساس خواند و یادآور شد: در شرایطی که بهسازی تمام پیاده روهای پایتخت در صورت اجرای سالانه ۵۰۰ کیلومتر طرح بهسازی، نزدیک به ۴۰ سال طول می کشد، انتقاد به ناکافی بودن این اقدامات از ادعای شتابزدگی یا کمیت محور بودن طرح، منطقی تر به نظر می رسد.

صبوری با بیان آنکه فضای لازم برای تامین عرض ایمن عبور دوچرخه در اکثر نقاط، نه از فضای پیاده بلکه از فضای “سواره رو” اخذ شده است، نگرانی های مطرح شده در این خصوص را با توجه به کارکرد مستقل مسیرهای پیاده و دوچرخه، رد و اضافه کرد: تمام مسیرهای طراحی و اجرا شده قابلیت نورپردازی و کنترل داشته و با توجه به تقاضای بالای ترافیکی و اصل اجتماع پذیری، به هیچ وجه در زمره فضاهای بی دفاع شهری قرار نمی گیرند.

بر اساس اعلام پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، وی با بیان آنکه توفیق و اثرگذاری بیشتر طرح “بهراه” علاوه بر استمرار اقدامات اجرایی در طول دوره های آتی مدیریت شهری، نیازمند ایجاد فضای نقد و مباحثه، اخذ بازخوردهای مناسب از ذینفعان و رفع نواقص احتمالی است، تاکید کرد: معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، دست تمام کارشناسان امور شهری را به گرمی فشرده و از نقد و بررسی ابعاد مختلف این طرح عظیم عمرانی استقبال می کند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها: احداث مسیرهای دوچرخهپیشرفت طرحپیشرفت طرح بهسازی معابرطرح بهسازی معابر پیادهمعابر پیاده رو و احداث مسیرهای
پست قبلی

اخذ مجوز پذیرش دانشجو در دو رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه بیرجند

پست‌ بعدی

اعتبارات استاندارد سازی سامانه گرمایشی و سرمایشی مدارس افزایش یافت

پست‌ بعدی

اعتبارات استاندارد سازی سامانه گرمایشی و سرمایشی مدارس افزایش یافت

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

فلاش بک: دو دهه از خواندن اثر انگشت در دستگاه های تلفن همراه گذشت

2 روز پیش

نظرسنجی هفتگی: آیا OnePlus 10T چیزی است که باید خرید یا از آن گذشت؟

2 روز پیش

پرطرفدار

هیچ محتوایی موجود نیست

محبوب ترین

هیچ محتوایی موجود نیست
  • درباره ما
  • فروشگاه
  • انجمن
  • تماس با ما

© 2022 جی نیوز - تمامی حقوق برای سایت راست چین و علی عاشوری محفوظ می باشد.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • newsarchive 
  • پرینت خبر
  • تماس با ما
  • چاپ
  • درباره ما
  • سیاست حریم خصوصی
  • صفحه اصلی 1
  • صفحه اصلی 2
  • صفحه اصلی 3
  • صفحه اصلی 4
  • صفحه اصلی 5

© 2022 جی نیوز - تمامی حقوق برای سایت راست چین و علی عاشوری محفوظ می باشد.