• خانه
  • درباره ما
  • تماس با ما
نیوز ست
  • صفحه اصلی
    • صفحه اصلی – چیدمان 1
    • صفحه اصلی – چیدمان 2
    • صفحه اصلی – چیدمان 3
    • صفحه اصلی – چیدمان 4
    • صفحه اصلی – چیدمان 5
  • فرزندپروری
  • خانواده
  • شیوه زندگی
  • سلامتی
  • غذا
  • کودک و نوزاد
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
    • صفحه اصلی – چیدمان 1
    • صفحه اصلی – چیدمان 2
    • صفحه اصلی – چیدمان 3
    • صفحه اصلی – چیدمان 4
    • صفحه اصلی – چیدمان 5
  • فرزندپروری
  • خانواده
  • شیوه زندگی
  • سلامتی
  • غذا
  • کودک و نوزاد
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
نیوز ست
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی اخبار 35

ضرورت تمرکز بر بازاریابی و فروش برای توسعه مشاغل خانگی

admin توسط admin
دسامبر 12, 2021
در اخبار 35
0
0
اشتراک گذاری ها
0
بازدیدها
اشتراک گذاری در فیسبوکاشتراک گذاری در توییتر
ضرورت تمرکز بر بازاریابی و فروش برای توسعه مشاغل خانگی

ایسنا/اصفهان یک فعال حوزه مشاغل خانگی با بیان اینکه برای حمایت از توسعه مشاغل خانگی باید در وهله نخست بازاریابی و فروش در اولویت قرار گیرد، گفت: نقطه ضعف حوزه مشاغل خانگی، رها کردن و حمایت نکردن از فعالان این بخش است.

مهناز نوری در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه در حوزه کارهای دستی و مکرومه بافی مشغول به فعالیت است، اظهار کرد: در حوزه مشاغل خانگی به صورت گروهی با هنرجویان خود فعالیت می کنم.

وی توضیح داد: متاسفانه امروز شرایط اقتصادی کشور حتی برای مردان نیز دشوار است، با این وجود باید به فعالان مشاغل خانگی و افرادی که دغدغه فعالیت در این حوزه دارند، کمک شود.

این فعال حوزه مشاغل خانگی در اصفهان، تصریح کرد: یکی از عوامل توسعه مشاغل خانگی، حمایت است و به طور قطع این حمایت در ابتدا باید توسط بخش دولتی انجام شود.

وی با انتقاد از اینکه برخی قوانین، موجب سنگ اندازی بر سر راه فعالان مشاغل خانگی می شود، اظهار کرد: بعضا از پشتیبانان حوزه مشاغل خانگی خواسته می شود که افراد زیرمجموعه خود را بیمه کنند، در حالیکه آنها حتی توان بیمه کردن خود را ندارد، از سوی دیگر از فعالان اشتغال گروهی، حمایتی نمی شود و در میانه راه تنها می شوند.

نوری با بیان اینکه برای حمایت از توسعه مشاغل خانگی در وهله نخست بازاریابی و فروش در اولویت قرار دارد، گفت: اگرچه تولیدات خوبی در حوزه مشاغل خانگی انجام می شود، اما فعالان این حوزه در میانه راه در بخش بازاریابی و فروش دچار مشکل می شوند.

وی با بیان اینکه اصفهان معروف به شهر صنایع دستی است، گفت: معتقدم این موضوع در اصفهان به شدت کمرنگ است، در حالیکه می توان در حوزه مشاغل خانگی و در بخش صنایع دستی پیشتاز دیگر شهرها باشیم و حتی می توانیم در سطح ملی و بین المللی مطرح شویم، البته لازمه آن افزایش کیفیت تولیدات، تنوع کار و کاهش هزینه های تولید است.

به گفته این فعال حوزه مشاغل خانگی، در حال حاضر نقطه ضعف حوزه مشاغل خانگی، رها کردن و حمایت نکردن از فعالان این بخش است که این موضوع باعث ناامیدی آنها در میانه راه می شود.

وی گفت: فعالان حوزه مشاغل خانگی اصفهان در بخش فروش و بازاریابی مشکل دارند، تا جایی که ناچارند تولیدات خود را با قیمتی پایین تر از بازار بفروشند.

نوری درباره طرح ملی مشاغل خانگی که از ابتدای امسال در حال اجراست، اظهار کرد: این طرح، ایده خوبی برای توسعه اشتغال در کشور است، اما باید برای آن وقت بیشتری گذاشته و از مجریان و فعالان مشاغل خانگی حمایت شود و معتقدم طرح نباید در میانه راه، رها شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

پست قبلی

راه اندازی سایت تولید واکسن ایرانی کرونا از اواخر بهار ۱۴۰۰/ تولید ماهی ۱۰ میلیون دوز

پست‌ بعدی

مشکلی برای تامین کالاهای شب عید نداریم

پست‌ بعدی

مشکلی برای تامین کالاهای شب عید نداریم

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

علیه تفکر امام(ره) شبیخون راه افتاده است

3 روز پیش

مدیران بنیاد همواره در بین ایثارگران حضور داشته باشند

3 روز پیش

پرطرفدار

هیچ محتوایی موجود نیست

محبوب ترین

هیچ محتوایی موجود نیست
  • درباره ما
  • فروشگاه
  • انجمن
  • تماس با ما

© 2022 جی نیوز - تمامی حقوق برای سایت راست چین و علی عاشوری محفوظ می باشد.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • newsarchive 
  • پرینت خبر
  • تماس با ما
  • چاپ
  • درباره ما
  • سیاست حریم خصوصی
  • صفحه اصلی 1
  • صفحه اصلی 2
  • صفحه اصلی 3
  • صفحه اصلی 4
  • صفحه اصلی 5

© 2022 جی نیوز - تمامی حقوق برای سایت راست چین و علی عاشوری محفوظ می باشد.