کد خبر : 160964
تاریخ انتشار : شنبه 11 دسامبر 2021 - 21:08

تغییر رنگ وضعیت کرونایی شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری

تغییر رنگ وضعیت کرونایی شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه شهرستان سامان از وضعیت آبی به زرد تبدیل شده است، گفت: در حال حاضر تنها شهرستان بن و خانمیرزا در وضعیت آبی قرار دارند و مابقی شهرستان‌ها نیز در وضعیت زرد هستند. سید راشد جزایری در گفت‌وگو با ایسنا از تغییر وضعیت شهرستان‌های

تغییر رنگ وضعیت کرونایی شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه شهرستان سامان از وضعیت آبی به زرد تبدیل شده است، گفت: در حال حاضر تنها شهرستان بن و خانمیرزا در وضعیت آبی قرار دارند و مابقی شهرستان‌ها نیز در وضعیت زرد هستند.

سید راشد جزایری در گفت‌وگو با ایسنا از تغییر وضعیت شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری از نظر شیوع ویروس کرونا خبر داد و اظهار  کرد: شهرستان سامان از وضعیت آبی به زرد تبدیل شد، در حال حاضر تنها شهرستان بن و خانمیرزا در وضعیت آبی قرار دارند و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت زرد هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه تاکنون موردی از کرونای جهش‌یافته در استان اثبات نشده است، گفت: آزمایشات موارد مشکوک به کرونای انگلیسی به آزمایشگاه پاستور تهران ارسال شده است، نتایج این آزمایشات آخر وقت امروز یا صبح فردا به استان ارسال می‌شود.

وی افزود: در صورت به‌صدا درآمدن زنگ خطر کرونای انگلیسی در چهارمحال و بختیاری و مثبت شدن اولین تست، دیگر  نیازی به ارسال نمونه برای اثبات این بیماری نیست، مگر در موارد خاص این کار انجام می‌شود.

جزایری با اشاره به مسدود شدن مبادی ورودی چهارمحال و بختیاری برای جلوگیری از  ورود مسافران از استان‌های مجاور، خاطرنشان کرد: در خصوص سایر محدودیت‌ها در ستاد کرونای استان تصمیم‌گیری خواهد شد، این ستاد صبح فردا تشکیل می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پایان یادآور شد: تعدادی فرد مشکوک مبتلا به کرونای انگلیسی که یکی از آن‌ها اخیرا سفری به عتبات عالیات داشته است، شناسایی شد و برای اثبات، نمونه‌ها به تهران ارسال شده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.