کد خبر : 110898
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 نوامبر 2021 - 20:47

طرح اسرائیل برای هدفگیری زرادخانه موشکی مقاومت فلسطین

طرح اسرائیل برای هدفگیری زرادخانه موشکی مقاومت فلسطین

منابع خبری عبری از طرح ارتش رژیم صهیونیستی برای هدف قرار دادن زرادخانه موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه پرده برداشتند. به گزارش ایسنا، وب سایت عبری زبان “واللا” اعلام کرد که آویو کوخاوی، رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی از طرف‌های مختلف ارتش خواسته است که یک طرح هجومی گسترده را برای هدف

طرح اسرائیل برای هدفگیری زرادخانه موشکی مقاومت فلسطین

منابع خبری عبری از طرح ارتش رژیم صهیونیستی برای هدف قرار دادن زرادخانه موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه پرده برداشتند.

به گزارش ایسنا، وب سایت عبری زبان “واللا” اعلام کرد که آویو کوخاوی، رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی از طرف‌های مختلف ارتش خواسته است که یک طرح هجومی گسترده را برای هدف قرار دادن زرادخانه موشکی جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین در نوار غزه طراحی کنند.

طبق گزارش این وب سایت، طبق دستورات کوخاوی، هدف از این طرح کاهش توانایی فلسطینی‌ها برای پرتاب راکت و موشک با بردهای مختلف به سمت مناطق اشغالی در جریان هرگونه عملیات جدید در غزه است.

واللا همچنین به نقل از منابع صهیونیست گزارش داد؛ فرضیه ارتش رژیم اشغالگر مبتنی بر این است که حماس و جهاد اسلامی به صورت شبانه روزی برای بازسازی زیرساخت‌های تولید موشک‌هایی که در جریان جنگ ۱۱ روزه ماه مه آسیب دیده است، تلاش می‌کنند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.