کد خبر : 104295
تاریخ انتشار : جمعه 19 نوامبر 2021 - 20:32

صادرات ۷ میلیون هزار دلاری تعاونی‌های خراسان جنوبی

صادرات ۷ میلیون هزار دلاری تعاونی‌های خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: تعاونی‌های استان در سال جاری بیش از هفت میلیون و ۶۲ هزار دلار صادرات داشتند که بیانگر برنامه‌محوری و پویایی در حوزه اقتصاد تعاونی‌هاست. غلامرضا اشرفی افزود: ۲۲ شرکت تعاونی فعال استان در هفت ماه امسال به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم به کشورهایی از جمله امارات

صادرات ۷ میلیون هزار دلاری تعاونی‌های خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: تعاونی‌های استان در سال جاری بیش از هفت میلیون و ۶۲ هزار دلار صادرات داشتند که بیانگر برنامه‌محوری و پویایی در حوزه اقتصاد تعاونی‌هاست.

غلامرضا اشرفی افزود: ۲۲ شرکت تعاونی فعال استان در هفت ماه امسال به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم به کشورهایی از جمله امارات متحده عربی، عراق، سوریه، آلمان، یونان، دانمارک، قطر و آفریقای جنوبی کالا صادر کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی، وی اظهار کرد: کالاهای صادراتی شامل فرش، جوجه شترمرغ، سنگ بازالت، محصولات کشاورزی، صنایع دستی، زرشک و زعفران بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: اهمیت توسعه صادرات در شرایط نوظهور جهانی شدن اقتصاد و از بین رفتن مرزهای تجاری کشورها مهمترین مساله است.

وی افزود: برای رسیدن به این هدف پیش از هر چیز لازم است نیازهای داخلی کشور رفع شود و صادرات کالا و خدمات مازاد بر مصرف داخلی نیز توسعه پیدا کند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.