کد خبر : 80727
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 نوامبر 2021 - 21:33

زیرساخت‌های تامین و توزیع آب شرب شهرستان‌های جنوبی ایلام نیازمند ارتقاء است

زیرساخت‌های تامین و توزیع آب شرب شهرستان‌های جنوبی ایلام نیازمند ارتقاء است

ایسنا/ایلام نماینده مردم دهلران، دره‌شهر، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: به صورت جدی از طریق وزارت خانه مربوطه مسائل مرتبط با تأمین اعتبارات مورد نیاز جهت تسریع در تکمیل و بهره برداری پروژه ها و توسعه و ارتقاء زیرساخت های مرتبط با تامین و توزیع آب شرب پیگیری خواهم کرد. دکتر “نوراله تیموری”

 زیرساخت‌های تامین و توزیع آب شرب شهرستان‌های جنوبی ایلام نیازمند ارتقاء است

ایسنا/ایلام نماینده مردم دهلران، دره‌شهر، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: به صورت جدی از طریق وزارت خانه مربوطه مسائل مرتبط با تأمین اعتبارات مورد نیاز جهت تسریع در تکمیل و بهره برداری پروژه ها و توسعه و ارتقاء زیرساخت های مرتبط با تامین و توزیع آب شرب پیگیری خواهم کرد.

دکتر “نوراله تیموری” در نشست با نماینده مردم شهرستان‌های دهلران، دره‌شهر، آبدانان و بدره در  مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امسال با وجود تنش آبی در سطح استان تمهیدات لازم در زمینه تامین و توزیع آب شرب  در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در سالهای اخیر، اعتباراتی خوبی جهت اجرای پروژه های آب و فاضلاب در شهرستان دهلران  هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان ایلام با اشاره به فرسوده بودن شبکه آب رسانی شهر دهلران، تصریح کرد: اصلاح شبکه فرسوده آب رسانی، بر اساس مطالعات و نقشه های اجرایی ، و در راستای تکمیل پهنه بندی و بر اساس میزان اعتبار ، برنامه های بازسازی و اصلاح شبکه‌های توزیع اولویت بندی می شود.

تیموری  با اشاره به وضعیت منابع آب و لزوم رعایت الگوی مصرف، همکاری مسئولین برای تخصیص  اعتبارات عمرانی را خواستار شد.

بهزاد علیزاده،  نماینده ی مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه در خصوص پیگیری مسائل به منظور جذب اعتبارات لازم، قول مساعد داد و اظهار کرد:  مردم حوزه انتخابیه بخش زرین آباد و روستای کاور در خصوص تامین آب شرب پایدار درخواست‌هایی دارند و  برخی از روستاها  دارای زیرساخت های لازم برای آبرسانی پایدار نیستند و لازم است که شرکت آب و فاضلاب استان تدابیر لازم را در این زمینه اتخاذ کند.

وی تاکید کرد: به صورت جدی از طریق وزارت خانه مربوطه مسائل مرتبط با تأمین اعتبارات مورد نیاز جهت تسریع در تکمیل و بهره برداری پروژه ها و توسعه و ارتقاء زیرساخت های مرتبط با تامین و توزیع آب شرب پیگیری خواهم کرد.

نماینده ی مردم استان  خواستار تسریع در روند اجرای پروژه های اولویت دار شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.