کد خبر : 76665
تاریخ انتشار : شنبه 6 نوامبر 2021 - 21:09

ثبت دو میلیون ساعت کار بدون حادثه در لرستان

ثبت دو میلیون ساعت کار بدون حادثه در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت گاز لرستان از انجام بیش از دو میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه در شرکت گاز استان طی سال ۹۹ خبر داد. کرم گودرزی، امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طی سال گذشته بیش‌از دو میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه در شرکت گاز لرستان انجام شده‌است. وی ادامه داد: ثبت این مقدار

ثبت دو میلیون ساعت کار بدون حادثه در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت گاز لرستان از انجام بیش از دو میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه در شرکت گاز استان طی سال ۹۹ خبر داد.

کرم گودرزی، امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طی سال گذشته بیش‌از دو میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه در شرکت گاز لرستان انجام شده‌است.

وی ادامه داد: ثبت این مقدار نفر ساعت کار بدون حادثه، نشان از اهتمام و توجه جدی به الزامات ایمنی و ارائه آموزش‌های هدفمند به منظور مقابله با سوانح و کاهش آمار مخاطرات شایع در این شرکت است.

گودرزی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزش ایمنی، عنوان کرد: باتوجه به شیوع بیماری کووید- ۱۹ و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، رویکرد و روش‌های آموزشی در این شرکت تغییر کرده و ۱۸۰۸ نفر ساعت دوره آموزش ایمنی با مشارکت کارشناسان ایمنی و اساتید در حوزه‌های تخصصی ایمنی بصورت غیر حضوری برای کارکنان برگزار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با تأکید بر اهمیت ایمنی در حوزه مشترکین، بیان کرد: پخش تیزر و پیام‌های ایمنی از صدا و سیمای مرکز لرستان، نصب بیلبوردهای ایمنی در سطح شهر، چاپ پیام‌های ایمنی در روزنامه‌های استانی، تولید انیمیشن و درج پیام‌ها و نکات مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در فضای مجازی از سایر اقدامات مجموعه شرکت گاز است.

وی ادامه داد: رعایت مسایل ایمنی و زیست‌محیطی از مهم‌ترین اولویت‌های این شرکت است که با توجه به اهمیت موضوع تعهد مدیریت در پیشبرد اهداف HSE، شاهد توجه ویژه مسئولان و همکاران شرکت در اجرای مطلوب دستورالعمل‌ها و خط مشی‌های HSE هستیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.