کد خبر : 43132
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 اکتبر 2021 - 20:12

برگزاری اردوی جهادی دانشگاه پیام‌نور زنجان

برگزاری اردوی جهادی دانشگاه پیام‌نور زنجان

 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان گفت: اردوی جهادی گروه شهید همت دانشگاه پیام‌نور زنجان در روستاهای شهرستان ماه‌نشان برگزار می‌شود. مهدی ورقایی در رابطه با برگزاری اردوی جهادی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان، اظهار کرد: اردوی جهادی گروه شهید همت در روستاهای بیانلو و لرده‌شور ماه‌نشان به صورت سلسله‌وار و در حوزه‌های عمرانی و

برگزاری اردوی جهادی دانشگاه پیام‌نور زنجان

 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان گفت: اردوی جهادی گروه شهید همت دانشگاه پیام‌نور زنجان در روستاهای شهرستان ماه‌نشان برگزار می‌شود.

مهدی ورقایی در رابطه با برگزاری اردوی جهادی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان، اظهار کرد: اردوی جهادی گروه شهید همت در روستاهای بیانلو و لرده‌شور ماه‌نشان به صورت سلسله‌وار و در حوزه‌های عمرانی و آموزشی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بخشی از فعالیت عمرانی در دوره‌های اردوی جهادی به صورت تداومی است، به طوری که یک پروژه آغاز می‌شود و برای تکمیل آن چند اردو برگزار می‌شود، افزود: در آخرین اردوی جهادی به بازسازی بخش‌هایی از مدرسه در روستای بیانلو پرداخته‌ایم که ادامه کار در بخش تداومی اردو ادامه پیدا می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه حدود ۱۷ نفر از جهادگران در اردوهای جهادی شهید همت دانشگاه پیام‌نور زنجان شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: طبق گفت‌وگو با بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان زنجان از دانشجویان این دانشگاه برای شرکت در اردوهای جهادی دعوت شد که همراه با گروه‌های خواهران جهادگر دانشگاه پیام‌نور استان در منطقه حضور پیدا کنند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.