کد خبر : 39713
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اکتبر 2021 - 20:06

آتش سوزی یک تولیدی لوازم خانگی در جاده تبریز – آذرشهر

آتش سوزی یک تولیدی لوازم خانگی در جاده تبریز – آذرشهر

ایسنا/آذربایجان شرقی یک واحد تولیدی لوازم خانگی در جاده تبریز_آذرشهر دچار آتش سوزی شد. وحید شادی نیا، سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی در تشریح این خبر گفت: ساعتی قبل به دنبال گزارش حادثه آتش سوزی در محور تبریز-آذرشهر کوی اشکان، دو اکیپ اورژانس در محل حاضر شدند. وی افزود: پانزده نفر در این حادثه دچار دودگرفتگی و

آتش سوزی یک تولیدی لوازم خانگی در جاده تبریز - آذرشهر

ایسنا/آذربایجان شرقی یک واحد تولیدی لوازم خانگی در جاده تبریز_آذرشهر دچار آتش سوزی شد.

وحید شادی نیا، سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی در تشریح این خبر گفت: ساعتی قبل به دنبال گزارش حادثه آتش سوزی در محور تبریز-آذرشهر کوی اشکان، دو اکیپ اورژانس در محل حاضر شدند.
وی افزود: پانزده نفر در این حادثه دچار دودگرفتگی و جراحت سطحی شدند و توسط کارشناسان اورژانس در محل حادثه درمان شدند و عملیات ساعت ۱۴:۰۰ خاتمه یافت .
 
سر آتش یار اکبر دشتی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی تبریز نیز با اشاره به واکنش سریع آتش نشانان در اجرای  عملیات اطفاء حریق این حادثه گفت: آتش سوزی در قسمت انباری کارخانه قابل مشاهده و شعله های حریق با حرارت  بسیاری همراه بود که به دلیل همین گستردگی حریق تیم های دیگری از آتش نشانی تبریز  به محل حادثه اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه تقسیم بندی اجرای عملیات این حادثه با رویکرد مهار و پیشگیری از گسترش حریق انجام گرفت افزود: در اثر آتش سوزی شدید قسمت انباری احتمال سرایت و گسترش حریق به سایر سوله های مجاور بیشتر به نظر می رسید که تیم های مختلفی از آتش نشانان عملیات مهار و کنترل حریق را همزمان به اجرا درآوردند .
معاون عملیات سازمان آتش نشانی تبریز مشکل اساسی این عملیات را دود غلیظ ناشی از حریق عنوان کرد که آتش نشانان با استفاده از دستگاه های تنفسی بر این مشکل غلبه کردند.
گفتنی است ،در این آتش سوزی که هم اکنون عملیات لکه گیری حریق توسط آتش نشانان تبریز در جریان است،  ۷ ایستگاه عملیاتی ، ۵۰ نفر آتش نشان و خودرو تجهیزات پشتیبان  در محل حادثه حضور داشت.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.