کد خبر : 1184
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 5 آگوست 2021 - 13:34

درب شورای شهر به روی مردم باز است

درب شورای شهر به روی مردم باز است

  رییس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: در جایگاهی قرار گرفته‌ایم که بعد از ۴۲ سال از انقلاب اسلامی با همه هجمه‌ها، پایه‌های نظام روز به‌ روز مستحکم شده است. منصور مرادلو پیش از ظهر امروز (۱۴ مردادماه) در اولین جلسه علنی شورای ششم شهر زنجان که بعد از مراسم تحلیف برگزار شد، اظهار کرد:

درب شورای شهر به روی مردم باز است

  رییس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: در جایگاهی قرار گرفته‌ایم که بعد از ۴۲ سال از انقلاب اسلامی با همه هجمه‌ها، پایه‌های نظام روز به‌ روز مستحکم شده است.

منصور مرادلو پیش از ظهر امروز (۱۴ مردادماه) در اولین جلسه علنی شورای ششم شهر زنجان که بعد از مراسم تحلیف برگزار شد، اظهار کرد: ما از مسیر شهدا جدا نخواهیم شد چرا که خروج از این مسیر گمراهی به همراه خواهد داشت. این مسیری است که سعادت ملت را رقم خواهد زد.
وی تصریح کرد: باید با ایمان راهی را طی کنیم که امام راحل در مقابل استکبار ایستاد. از خداوند درخواست داریم در چهار سال پیش رو بهترین عملکرد را داشته باشیم.
این مسئول در ادامه با بیان اینکه امیدواریم با تهیه نقشه راه در مسیر توسعه قرار گیریم، گفت: تاکید ما همدلی در بین اعضا است و با این مسیر قطعاً شرایط را برای کار در شهر فراهم خواهیم کرد.
مرادلو با بیان اینکه غیر خدا چیز دیگری را در نظر نخواهیم گرفت، افزود: باید با تکیه بر این مسیر، شرایط را برای رفع کاستی‌ها فراهم کنیم و با همدلی با نخبگان، شهر بهتر از این پیشرفت و توسعه داشته باشد.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان تاکید کرد: درب شورای شهر زنجان به روی همه مردم باز است و با آن‌ها خواهیم بود؛ چرا که معتقدیم اگر از مردم جدا شویم یعنی از خدا جدا شده‌ایم‌، چون مردم سایه خدا بر روی زمین هستند و باید تلاش کنیم نارضایتی آن‌ها را به حداقل برسانیم.
وی ادامه داد: رضایت مردم یعنی ارایه خدمات مطلوب به مردم و باید بدانیم مردم نامحرم نیستند و ما هیچ موضوع پنهانی را از مردم نخواهیم داشت و اعتماد عمومی سرمایه ما خواهد بود.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه در ادوار مختلف شاهد بودیم که می‌توان کار جهادی انجام داد، عنوان کرد: باید وکیل خوبی برای مردم بوده و حامی آن‌ها باشیم و نباید منافع شخصی را در نظر بگیریم.
مرادلو به ضرورت توجه به خواسته مردم تاکید کرد و گفت: در انجام کارها باید تقوا را رعایت کرده و در امور غفلت نکنیم؛ چرا که در صورت در پیش گرفتن چنین مسیری، سرانجامی نخواهیم داشت.
وی با تاکید بر اینکه باید به مردم امیدواری داد، خاطرنشان کرد: نباید ملت را مایوس کنیم، بلکه باید با عملکرد خوب و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها، نشاط را در جامعه تسری داد، به همین خاطر امیدواریم امانت‌دار خوبی برای مردم باشیم.



منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.