کد خبر : 153212
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دسامبر 2021 - 16:47

هدف‌مان تکرار قهرمانی سال قبل بود

هدف‌مان تکرار قهرمانی سال قبل بود

ایسنا/لرستان سرپرست تیم دوومیدانی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد می‌گوید: هدف‌مان تکرار قهرمانی سال قبل بود. رضا عزیزخانی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص قهرمانی تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد در مسابقات داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور اظهار کرد: تیم ما با برنامه‌ریزی و هدفمند در این رقابت‌ها شرکت کرد و هدف‌مان تکرار قهرمانی سال قبل بود.

هدف‌مان تکرار قهرمانی سال قبل بود

ایسنا/لرستان سرپرست تیم دوومیدانی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد می‌گوید: هدف‌مان تکرار قهرمانی سال قبل بود.

رضا عزیزخانی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص قهرمانی تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد در مسابقات داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور اظهار کرد: تیم ما با برنامه‌ریزی و هدفمند در این رقابت‌ها شرکت کرد و هدف‌مان تکرار قهرمانی سال قبل بود.

وی ادامه داد: هر چند کرونا کار ما را سخت کرده بود اما کادرفنی با انتخاب نفرات باکیفیت هدف‌شان فقط و فقط قهرمانی بود.

عزیزخانی با اشاره به مشکلاتی که برای تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد در حین برگزاری این مسابقات به وجود آمده، تصریح کرد: تست کرونا دو ورزشکار تیم ما مشکوک بود و در حالی که هیچ علائمی نداشتند و حتی در تست دوم جواب منفی بود اما اجازه ندادند که در رقابت‌ها شرکت کنند.

سرپرست تیم دوومیدانی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد تأکید کرد: نمی‌خواهم خیلی به این موارد دامن بزنم و خوشحالم که با دو ورزشکار کمتر باز هم قهرمان شدیم.

وی بیان کرد: مسئولان شرکت پلیمر خلیج فارس شرایط مورد نظر کادرفنی و ورزشکاران را مهیا کردهاند و قهرمانی در این پیکارها پاسخ خوبی به زحمات آنان است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.